I present to you: She Walks Design

17 de dezembro de 2019


Hoje podia ser um marco na minha vida profissional, pela criação de mais uma marca. 
Mas na verdade, o que vos apresento hoje é a oficialização da marca She Walks Design que nasceu em Abril desde ano. E hoje, com maior segurança e com clientes satisfeitos apresento online esta nova marca de serviços. 

Sou formada em Design Gráfico desde 2012. 
Mas foi durante estes anos que fui adquirindo experiências profissionais enriquecedoras e importantes nas áreas de E-commerce, Marketing, Construção de marcas, Desenvolvimento de marcas, Desenvolvimento de sites, Gestão de redes sociais e muito mais...

Em simultâneo foram surgindo pedidos de trabalhos nestas mesmas áreas enquanto trabalhava para uma empresa, sendo que em Abril tomei a decisão de oficializar a marca She Walks Design. 

Today could be a important day in my professional life by creating another brand all from scratch.

But in fact, what I present to you today is the officialization of the brand She Walks Design that was actually born in April this year.  Today with greater security and satisfied customers I present online this new brand of services of mine.

I have a degree in Graphic Design since 2012.
But during these years I gained valuable and enriching professional experiences in the areas of E-commerce, Marketing, Brand Building, Brand Development, Website Development, Social Media and more ...

At the same time I had many requests for this type of work while working for a company and by April I made the decision to make She Walks Design brand official.



She Walks Design é a marca representativa dos meus serviços nas áreas de Design e Fotografia. 
Trabalho com a missão de ajudar a elevar marcas desde o seu Branding, Design e Imagem

As minhas especialidades principais são o Design Gráfico e Fotografia
Bem como, posso auxiliar na área de redes sociais, criação de sites, criação de conteúdos e gestão de sites, blogs, e-commerce. (Gestão de sites é o meu trabalho principal actualmente).

Quero muito partilhar aqui no blog, trabalhos desenvolvidos por mim pela She Walks Design exactamente por fazer parte dos meus trabalhos profissionais e até dar a conhecer clientes fantásticos e únicos que tenho a oportunidade de conhecer! E que vocês devem conhecer também!

She Walks Design is the representative brand of my services in Graphic Design and Photography.

I work with the mission to help raise brands from Branding, Design and Image.
My main specialties are Graphic Design and Photography.
As well as, I can assist in social networking, website creation, content creation and website management, blogging, e-commerce. (The last one is my majority job at the moment).


I really want to share here on the blog, works developed by me by She Walks Design exactly for being part of my professional work and even to make known fantastic and unique clients that I have the opportunity to work with! And that you should know too!


Este era um dos meus objectivos para 2019. Oficializar a She Walks Design que já existia em segredo mas que faz todo o sentido dar a conhecer oficialmente exactamente este ano. 

Por isso, se procuram ajuda para concretizar a vossa marca de sonho a nível visual ou a gerir alguma parte do vosso negócio que não vós está a deixar focar na vossa paixão, contem comigo!

Sabe mais sobre a She Walks Design aqui! 

Como estou já a planear 2020, esta pode ser a oportunidade de trabalharmos juntos já no próximo ano! Terei todo o gosto em conhecer o teu negócio e necessidades, bem como mostrar o meu portfólio de trabalhos realizados que sendo um pouco extenso e com muito conteúdo, o melhor mesmo é ser enviado por email. 
Estou super disponível para ajudar, tudo começa com um simples email. 

E de certeza que vão continua a ouvir mais de mim (talvez porque não paro e já estou a desenvolver uma nova marca para 2020. It's a little secret)

This was one of my goals for 2019. To officially announce She Walks Design that already existed in secret but that it makes perfect sense to make it officially known exactly this year.

So if you are looking for help in achieving your dream brand visually or managing some part of your business that you are not letting focus on your passion, count on me!

Much more about She Walks Design here!

As I am already planning 2020, this may be the opportunity to work together next year! I will be happy to know your business and needs, as well as show my portfolio of work done that being a little extensive and with a lot of content, the best is to be sent by email.

I'm super available to help, it all starts with a simple email.


And surely you will still hear more from me (maybe because I don't stop and I'm already developing a new brand for 2020. It's a little secret)

By Ester. Shewalksblog

3 comentários

  1. És tão bonita.
    Muito sucesso para todos os teus produtos.
    Beijinhos
    http://virginiaferreira91.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. Superb article, man!! you are really included a real advance area of knowledge I expect for may days. Hope you more article on it creates & let us to see.
    After all many thanks for this post.

    ResponderEliminar