Social Media platform: Favics

 photos from Favics

Today I present a new and my new favorite social network currently, Favics! 
The concept of this social network is to share all that interesting and alternative things. 
It is divided by sections: personal, clothing brand and photographer accounts. 
The strong points of this new platform are undoubtedly the simplicity, design and all the creative community! 
In Favics you can find famous bloggers like Julia Coldfront and Felice Fawn. 
An important detail: Favics is a super exclusive community so if you want to enter this new social network you will need to have a code. I have already created a profile for my shop, Infinite Universe and now you also have the opportunity to create a profile using the following code: c8413d6c7714258998649761b92a01a4 
This code is valid for 150 users. 
I hope you like this new social network as much as I!


Hoje venho falar-vos da nova e minha rede social preferida de momento, Favics!
O conceito desta rede social é partilhar todo o que é interessante e alternativo. 
Divide-se por perfis: pessoal, marca de roupa e fotógrafos. 
Os pontos fortes são sem dúvida a simplicidade, design e toda a comunidade de criativos!
Na Favics podemos encontrar bloggers famosas como Julia Coldfront e Felice Fawn.
Um pormenor importante: a Favics é uma comunidade super exclusiva portanto para te poderes inscrever nesta nova rede social necessitas de ter um código. 
Eu já criei um perfil para a minha loja, Infinite Universe e vocês podem também ter oportunidade de criar um perfil usando o seguinte código: c8413d6c7714258998649761b92a01a4
Este código é válido para 150 usuários.
Espero que gostem desta nova rede social tanto quanto eu!

Follow on Bloglovin


39 comentários

  1. Este comentário foi removido pelo autor.

    ResponderEliminar
  2. fiquei curiosaa :D obrigada pela partilha:)
    Beijinhos*
    http://thisisbeautydream.blogspot.com

    ResponderEliminar
  3. Thus looks like a intresting social media platform, I am sury going to check it out
    Have a great week
    www.beingbeautifulandpretty.com

    ResponderEliminar
  4. Isso já parecia muito fancy até dizeres que era exclusivo x)

    ResponderEliminar
  5. opa fiquei mesmo mesmo curiosa ainda por cima sou maluca por novas apps! vou experimentar

    beijinhos querida
    Chic Diary

    ResponderEliminar
  6. olha ja criei um e vou começar a explorar roque estou super curiosa

    beijinhos querida
    Chic Diary

    ResponderEliminar
  7. Thank you so much for this code! going to check it out (:

    ResponderEliminar
  8. Tenho que me inscrever :)
    Beijinhos

    http://uglyfashionexperience.blogspot.pt/2014/02/vencedora-do-1-giveaway-do-blog-ugly.html

    ResponderEliminar
  9. Por acaso já tenho visto algumas a pessoas a falar..

    Sónia
    Taras e Manias

    ResponderEliminar
  10. I like your blog, would you like to follow each other via GFC? :) If so, please let me know and I'll follow back immediately ;) I'm waiting for you on my blog! :)

    http://nuncaesdemasiadorosa-mariaexojo.blogspot.com.es/2014/02/campero-chic.html

    ResponderEliminar
  11. I've not heard of it before, but it looks pretty cool! I really like your blog though! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by both of my blogs sometime too (I'm from England) and I post my outfits and personal style on Raindrops of Sapphire and general fashion from celebs and brands on The Fashion Supernova! I hope you have a lovely day and I'm looking forward to your next post :) :)

    Raindrops of Sapphire
    The Fashion Supernova

    ResponderEliminar
  12. Such a lovely blog dear! Following you now, hope you visit and follow my blog too!♥
    AIMEROSE BLOG

    ResponderEliminar
  13. Muito legal a rede social, ainda não conhecia :D
    Bjs, http://bsaccani.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  14. Que demais a proposta dessa rede social, ainda não tinha ouvido falar.

    http://www.cerejasnotopo.com

    ResponderEliminar
  15. Nice post! Do you want to follow each other on GFC and Fb?Let me know on my blog!
    http://love4glam3.blogspot.gr/2014/02/blog-post.html

    ResponderEliminar
  16. Não conhecia, mas despertou minha curiosidade!
    Adorei o blog e estou seguindo.
    Beijinhos, Isa.

    Heart of Sunday
    Facebook

    ResponderEliminar
  17. Parece ser muito interessante!

    XOXO
    http://fashion-mask.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  18. Se há rede social que me fascina totalmente é o Pinterest. Vou ter de espreitar essa. :)

    ResponderEliminar
  19. Não conhecia esta rede social, mas parece-me ser bastante interessante. É capaz de ser uma boa escolha para a tua loja.

    ResponderEliminar
  20. Amazing post dear, you are amazing!

    I’m waiting for your opinion on my latest post!
    BABYWHATSUP.COM

    Discover the new instagram community for fashion blogger


    My Valentine’s day’s gift for you.

    ResponderEliminar
  21. Ainda não conhecia essa rede social, mas fiquei bem curiosa. Acho que vou dar uma olhada!

    needfulglam.blogspot.com
    www.facebook.com/needfulglam

    ResponderEliminar
  22. Não conhecia essa aplicação, mas pareceu-me bem giraa! Tenho de ver..
    Beijinhos

    http://upgradingjo.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  23. Thanks for the code, I am going to check this out now.

    www.kindoflovely.com

    ResponderEliminar
  24. Oh fico muito contente por teres gostado! Também adorei este teu cantinho, o design atraiu-me. Deve ser pelas cores! Não conhecia essa aplicação, mas fiquei com vontade de saber mais.
    Obrigada pela partilha.

    Beijo, ☆
    Blonde and Heels

    ResponderEliminar
  25. Não conhecia essa nova rede, vou me inscrever e experimentar! :)

    http://leitecombiscotos.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  26. Wonderful blog and post ! I Like it !!! ;3
    How about a common observation? Let me know !!
    sisterrforever.blogspot.com

    ResponderEliminar
  27. Adorei esse app!
    Beijão!

    minhassingularidades.blogspot.com.br

    ResponderEliminar
  28. This sounds really great, thanks for sharing ! <3

    Hope you have a great day, greetings from Paris,
    Sofia
    http://nuagedemoutons.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  29. Fiquei super curiosa, obrigada pelo codigo :) já me inscrevi kkk
    beijinhoo
    http://blognita.blogs.sapo.pt/

    ResponderEliminar
  30. Thanks so much for sharing this code! I'm gonna set up an account now - I'm so excited! :D

    Technicolour Dreamer

    ResponderEliminar
  31. Great selection, i like the sweater with the woman who smokes ahah :)

    xx

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall