26# Look: Creepy Daniels - The video


video by peekabuhiseeyou

Here's another video of my last outfit.
On the video you can see more details of the outfit and how comfortable and easy is to walk with platform shoes. I hope you still enjoying the videos outfits because I love doing them along with my friend. Forward from now our goal is to bring something new and continue to improve! Did you already participate on the giveaway? If you didn't yet, go on! We have a winner for 60 entries but if we can get at least 120 entries there will be 2 winners! One of them could be you, so enter the giveaway! Good luck to all! 


Como já vos tenho habituado (e muito bem) aqui fica mais um video do meu mais recente conjunto.
No video conseguem ver mais detalhadamente o conjunto e como não é complicado andar com sapatos de plataforma como podem pensar. Espero que continuem a gostar dos vídeos  porque eu adoro fazê-los junto com a minha amiga e já considero que é indispensável um video por cada conjunto! E como para a frente é que é caminho o nosso objectivo é trazer algo de novo e continuar a melhorar! Está a decorrer um giveaway no blog que não podem perder! Temos um vencedor que correspondendo a 60 participações mas se conseguirmos chegar pelo menos ás 120 participações haverão 2 vencedores! Um deles podes ser tu, por isso participa e partilha o giveaway! Boa sorte a todos!

Follow on Bloglovin

42 comentários

  1. Sempre fantásticos os teus videos :)

    xoxo

    ResponderEliminar
  2. adorei o video, o outfit e a música xx

    velvetchanel.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  3. Love your shoes!

    xx
    www.shogoxo.blogspot.com

    ResponderEliminar
  4. Sempre tao liinda :)
    http://annluckindarkdays.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. O vídeo está fantástico! Adoro os outfits assim!
    beijinhos

    talkingpickles.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. God, és tão linda!

    youngandnostalgic.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Os vídeos ficam sempre incríveis!:)

    www.mykindofjoy.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Adorei o look e a edição do video! Mesmo!

    ResponderEliminar
  9. Tenho uma blusa igual e adoro-a mesmo!

    ResponderEliminar
  10. Very nice style love your haircut :)
    http://theladyvintage.blogspot.fr/

    ResponderEliminar
  11. Hey sweetie! :)
    I kindly invite you to join a giveaway held on my blog!
    Three easy steps and you might find yourself as a winner! :)

    International giveaway!

    ResponderEliminar
  12. Gostei do look, adoro as tuas creepers :)

    ResponderEliminar
  13. love that t-shirt :) xx

    http://thepersephonecomplex.blogspot.co.uk/

    ResponderEliminar
  14. Hi! I would like to invite you to join my giveaway and win a pair of glasses from Firmoo.com! Visit me soon! :))

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/2013/06/new-firmoo-giveaway-win-pair-of.html

    ResponderEliminar
  15. Using videos for your outfits seems so fun, it's great! I can see why you enjoy doing them!

    I think I need a top like that, I saw in your previous post that I can find one in OMG Fashion, so I'll visit the site. And those creepers are cool!

    Hope you are well!
    Angelina

    ResponderEliminar
  16. O vídeo está fantástico :)
    Estas plataformas também são lindas!
    Quanto àquela questão da alfândega que te coloquei, obrigada por responderes. Gosto de alguns modelos deles mas fico sempre reticente em relação à alfândega e acabo por não comprar :)
    beijinho <3

    ResponderEliminar
  17. Love it! It's great that you're exploring new mediums as a way to inspire your readers with new looks - fashion film is a big trend at the moment :)

    Thara from Moss & Stone
    xx

    ResponderEliminar
  18. I love the tee and the white shorts go perfectly with it. Plus your shoes are awesome. Love the video!

    www.pinsneedlesfashion.com

    ResponderEliminar
  19. Wow you look so gorgeous dear!
    I really liek your sense of style.
    Wish you a beautiful day.
    Love, Mona

    ResponderEliminar
  20. ooh i love your creepers!! such a cool look :D

    katslovefashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  21. I love Your creepers and shirt- I have the same like Yours :)

    FOLLOW ME ♥
    wwww.berries-fashion.blogspot.com

    ResponderEliminar
  22. Amei o look! Ficou super descolado, original e bem personalizado!
    Bisous,
    www.pequenomuffin.com

    ResponderEliminar
  23. Olá! Chamo-me Maria, tenho 14 anos e um blog que está prestes a fazer 10 meses!! Para isso, eu queria contar com a ajuda de algumas pessoas. Estou quase na minha meta e se, no dia 13 de Julho conseguisse ter 260 seguidores ficava radiante! Era o melhor presente que me poderiam dar :)
    Para isso deixo aqui o link do meu blog: http://theotherprincess.blogspot.pt/
    Se quiser, sem obrigar a nada, seguir eu ficaria grata! Se quiser que eu siga, diga-me o link do seu blog e dou por lá um saltinho! :)
    Obrigada e beijinhos doces da Maria :3

    ResponderEliminar
  24. aqueles efeitos mais para o fim do vídeo ficam mesmo giros! :3

    ResponderEliminar
  25. Adorei o look! =D
    Bem estiloso! Arrasou

    Beijos
    @diariodelooks

    ResponderEliminar
  26. you look great!
    drop by my blog too? http://raellarina.blogspot.com/

    xoxo,
    rae

    ResponderEliminar

  27. love this blog!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!
    Also I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    ResponderEliminar

  28. love this blog!let’s follow each other on gfc&bloglovin?
    flw me and tell where u’ve followed me!
    Also I kindly invite u to join Persun giveaway! And win summer clothes or 100$ gift card! Just 3 simple rules! Here is the link http://mooreann.blogspot.com/2013/07/give-them-away.html
    All the best

    ResponderEliminar
  29. thank you very much for visiting me, would you like to follow each other? ;)
    www.charmeusee.blogspot.com

    ResponderEliminar
  30. Simplesmente adoro os teus vídeos :)
    Podes dizer-me qual o nome da música?
    Beijinhos*

    ResponderEliminar
  31. Thanks! I love your video! It's so awesome :)

    ResponderEliminar
  32. Gostei muito das fotografias :) E adorei os creepers ^^
    Beijinho

    ResponderEliminar
  33. Nice post and pictures! I like the shirt, and the drink, a lot!
    S&R

    New Post!
    http://www.cattaildown.com/my-blog/2013/07/cosmetic-pouch-essentials.html

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall