I'm new on Flickr


I think you already know that I love photography and I usually shoot my friends. I wanted to create an account on Flickr  and today was the day. Because I created today, I just put one of the latest projects but I will updating with many more photos! If you have account on Flickr please fill free to add me so I can know your work too!


Acho que já me fartei de dizer aqui no blog que adoro fotografia e que costumo fotografar as minhas amigas.  Queria criar conta no Flickr há algum tempo e hoje foi  dia. Como ainda só criei hoje, apenas coloquei um dos projectos mais recentes mas espero ir actualizando com muitas mais fotografias! Se também têm Flickr não hesitem em me adicionar para eu puder conhecer o vosso trabalho também! 


26 comentários

  1. Love this photo! x

    <3 Melissa
    wildflwrchild.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    ResponderEliminar
  3. Fico a espera para ver mais trabalhos :P

    xoxo

    ResponderEliminar
  4. A foto ficou gira, gostei :D

    beijinho

    pegadasdeumaprincesa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  5. como não tenho flickr não posso seguir-te mas vou visitando o link para me manter a par do teu trabalho. as fotografias que já lá tens estão lindas :)

    http://maisumblogdegaja.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Essa fotografia está linda! :D

    xx MJ
    http://shopaholic-thoughts.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  7. Olá amei seu post,muito bem detalhado parabens

    se tiver um tempinho passa la meu cantinho,ficarrei feliz bjss

    Que Deus abeçõe sua semana...

    http://midianmulata.blogspot.com.br/

    ResponderEliminar
  8. can you follow me on my blog? =]

    ResponderEliminar
  9. Muito bem ;) É óptimo partilhares o teu talento <3

    http://nobresonho.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  10. I love your floral crown! & your blog is amazing(: I love the layout so so much! Following you now! Would love for you to follow me back(:

    xx, Shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  11. Nunca me dediquei ao Flickr acho que nem conta tenho. Mas gostei da foto! ;)

    ResponderEliminar
  12. Gorgeous photo! I really like flickr, don't have an account but I love looking at all the great pics!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ResponderEliminar
  13. Absolutely LOVE your floral crown, it's beautiful! You makeup looks great! (:

    fashionlei styled

    ResponderEliminar
  14. adorei o teu flickr! beijinhos *

    velvetchanel.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  15. I follow you back honey <3 wahta about also on Fb page?
    let me know
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    ResponderEliminar
  16. Wow...just love this picture...can you temme how did you gave this effect of 2 pictures merged..really would like to know.. Imma newbie in photography too :)


    Would you like to follow each other on GFC and Bloglovin'? Lemme know...
    xoxo
    Ankita
    http://makeupstyleandsugar.blogspot.in/
    http://simpliannie.wordpress.com/

    ResponderEliminar
  17. não tenho flickr, mas vou espreitar o teu :)
    xoxo
    http://myheartaintabrain.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  18. Já tive um flickr, mas como tem limite de fotos não gosto muito :/

    ResponderEliminar
  19. Amazing photo! I'm your newest follower :)

    www.kacieskloset.blogspot.com
    www.daisyraeboutique.com

    ResponderEliminar
  20. I have added you on flickr, noce to see you over there oxo

    ResponderEliminar
  21. Hey hun
    I just found your blog and I love it!
    really nice lay out!love the variety of posts
    and your nice images!
    Check my blog if you want and maybe follow if you like it
    xoxo from Greece

    www.fashionrailways.com

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall