Happy New Year!

In 2012 I created my own fashion magazine (a project), I have finished my course, I took my first trip outside Portugal (Italy), I created the blog (which for years I wanted to create), among many other things positive and more negative. I am proud of everything I did and all the people who were with me! But for me it was a great year. For 2013 is close obstacles, but I'm not a giving up woman going with my projects forward without fear! And the blog will be one of the projects I want to develop and I want to always be present, because the ideas are so many and the happiness of having people who are present in this corner make me happy to continued! So I promise you lots of changes here on the blog. And I hope you had a great year and have projects and ambitions for 2013 and not give up theirs.
I wish you from the bottom of my heart a great year 2013.
Em 2012 criei a minha própria revista de moda (um projecto), terminei o meu curso, fiz a minha primeira viagem fora de Portugal (Itália), criei o blog (que há anos queria criar),entre muitas coisas positivas e outras mais negativas. Do tal me orgulho de tudo o que fiz e de todas as pessoas que estiveram comigo! Mas para mim foi um óptimo ano. Para 2013 aproximam-se obstáculos, mas como não sou mulher de desistir irei com os meus projectos em frente sem medos! E o blog será um dos projectos que quero desenvolver e que quero que esteja sempre presente,porque as ideias já são tantas e o prazer de ter pessoas que estão presentes neste cantinho deixam-se feliz e com vontade de continuar! Por isso, prometo-vos muitas mudanças aqui no blog. E espero que tenham tido um óptimo ano e que tenham projectos e ambições para 2013 e que não desistam deles. 
Desejo-vos do fundo do meu coração um grande ano de 2013. 

13 comentários

  1. Hola guapa!!
    Gracias por pasarte y felíz año nuevo!!!! ;)

    http://finestradelnord.blogspot.com.es/

    ResponderEliminar
  2. Love your blog!! *now your newest follower via greader. :)

    ResponderEliminar
  3. I wish 2013 is going to be your best year ever!

    -Kati

    ResponderEliminar
  4. congrats on your achievements, may you have a happy and healthy 2013! x

    ResponderEliminar
  5. Happy New year, may 2013 be amazing for all of us
    m

    ResponderEliminar
  6. 2012 foi um bom ano sem dúvida, espero que 2013 seja a continuação para ti :)

    ResponderEliminar
  7. Happy 2013!
    You have a lovely blog, wanna follow each other?
    Let me know :)

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  8. Happy New Year too dear! :)

    Caroline
    http://missoline.blogspot.com

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall