2# Result: Red hair

Antes | Depois
(with no makeup, just a simple photo)

As I said HERE, I wanted to dye my hair red. And this was the result:
- From a light brown and dark reflections of my previous coloring to a red reflex with a darker red.
But I liked the end result! And you liked it? Do you think it was a positive change?
Did you already participate in the giveaway who have 25 winners? Participate HERE
Como jà tinha dito AQUI, ia pintar o cabelo de vermelho. E este foi o resultado:
- De um castanho claro com reflexos escuros da minha coloração anterior, para um vermelho que nos tais reflexos escuros ficou um vermelho mais escuro. Mas apesar de tudo, gostei do resultado final!
vocês gostaram? Acham que foi uma mudança para melhor?
Assim que possa mostro-vos fotografias melhores.
Jà participaram no giveaway que tem 25 vencedores? Participem AQUI.

30 comentários

  1. Fica-te bem :)

    GIVEAWAY // Peace chain necklace + bracelet
    placeb0effect.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Ficou bem giro.;) Acho que como és branquinha e tens olhos claros, funciona super bem.;)
    Beijinhos,
    Diana do http://thegirlwhocouldntbeafashionista.blogspot.ie/

    ResponderEliminar
  3. I do like 'after' a little more. Definetely gives it a nice red shade. Love it. Check out my blog, follow me if you'd like, and I will follow you back right away!

    www.creativesideofme.com
    www.facebook.com/CreativeSideOfme

    ResponderEliminar
  4. I think this looks really pretty on you,so good change ;)
    TopVintageGiveaway
    xx

    ResponderEliminar
  5. red hair! brunnette! love it! you look younger!
    i follow you back! thanks sooo much for following me!
    http://www.fatiguechic.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. Fica-te bem! eu também estou a pensar pintar o meu mais escuro ;)
    Theblackeffect.blogspot.pt

    ResponderEliminar
  7. Olá :)
    Não conhecia o teu blog e gostei de o visitar! Se quiseres passa também no meu para ver se gostas ;) Se calhar podemos seguir-nos uma à outra :) O que é que achas?!! ;) Teria muito gosto :)
    Beijinho*

    Miss Butterflyyy
    Miss Butterflyyy Facebook

    ResponderEliminar
  8. Ahh ficou super giro, acho que a cor te fica muito bem :3

    ResponderEliminar
  9. You look gorgeous, dear!! Your hair is adorable!I also want to say thank u for dropping by my blog and checking out my posts! I highly appreciate your feedback! Have a happy time!

    Best wishes, Alexandra
    http://svetusvet.blogspot.ru/

    ResponderEliminar
  10. I absolutely like! Red looks good on you :)

    ResponderEliminar
  11. Nice change! We like it!
    E&N xx
    http://ourstyle4life.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  12. adorei a cor *_* mas ainda deve abrir um pouco mais não é? depois quero ver mais fotos

    ResponderEliminar
  13. Gostei querida! :)
    Também tenho de ir pintar o meu, está caótico! LOL :P

    ResponderEliminar
  14. Nice hair colour!

    http://initialed.blogspot.com

    ResponderEliminar
  15. Loving your today's post.

    Happy Tuesday!
    &
    Many kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ResponderEliminar
  16. the colour came out super! very cute

    xx Rebe

    www.rebesrunway.com

    ResponderEliminar
  17. The shade really looks good on you.;)

    ResponderEliminar
  18. This colour really brightens your features! I love it.

    ResponderEliminar
  19. Gostei muito da mudança :) Descobri agora o teu blog e adorei!

    Caso estejas interessada, participa no Sorteio Estée Lauder no meu blog :)

    Ana,
    Alex Von B

    ResponderEliminar
  20. Gosto muito mais do cabelo assim vermelho!! :)

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall