Shop: Firmoo


Photography and edit: by me

I always wanted "nerd" glasses. I think it's a great accessory for a look more "intellectual". I find this Firmoo glasses and they are perfect for nerdy style. Firmoo It's a store that sells glasses for all styles! The best thing about this store is that the first glasses for new customers are free and you only pay the shipping. It's a great opportunity for those who are looking for a good glasses as I was. Look at the various models of glasses that the store has. Find more about Firmoo, HERE.
And I promise a look "nerdy" soon!
Sempre quis uns óculos estilo "nerd".
Acho que podem ser um acessorio chave para um look mais "Intelectual". Achei perfeitos estes óculos da loja, Firmoo. É uma loja que vende óculos para todos os estilos! O melhor desta loja é que os primeiros óculos que encomendarmos são gratuitos e só se pagam os portes. É uma óptima oportunidade para quem anda á procura de uns bons óculos como eu estava. Vejam os vários modelos de óculos que a loja tem e até podem ver através de um modelo 3D como vos ficaria. Saibam mais sobre a Firmoo, AQUI.
E prometo um look "nerdy" soon!

23 comentários

  1. Ficam-te super bem ;)
    Theblackeffect.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. adorei os oculos ^^ eu tambem tenho o meu

    ResponderEliminar
  3. Fizeste uma boa escolha com a armação. Os óculos ficam-te muito bem!
    x

    Trend Anatomy

    ResponderEliminar
  4. Gostei da tua escolha, também recebi os meus ;)

    http://nobresonho.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  5. Que giros! Ficam-te muito bem!;)
    Beijinhos,
    Diana do http://thegirlwhocouldntbeafashionista.blogspot.ie/

    ResponderEliminar
  6. I hear so much about Firmoo. You look good wearing them. Not easy to find one that makes u nerdy yet stylish at the same time. And this pair did. And you know what, im following tooo!

    ResponderEliminar
  7. Infelizemente, tenho uns demasiado bons e um nariz demasiado grande para usar um desses. Adoro.

    ResponderEliminar
  8. É óptima mesmo!

    my-lovely-clothes.blogspot.com

    ResponderEliminar
  9. Lovely! And they look great on u :)
    xoxo

    novelstyle.blogspot.com

    p.s. Don't forget to check my Maison Martin Margiela with H&M GIVEAWAY ^^

    ResponderEliminar
  10. Fabulous glasses! I've had geek glasses for 2 years now and I get so many compliments about them. The blue adds such a lovely twist to the classic glasses.

    Lindsey.

    www.elegant-chaos.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. Loving the Firmoo glasses... Their prices are affordable too!

    Please feel free to stop by my blog and follow me if you like... I'll follow you back, of course! Just let me know :)

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    ResponderEliminar
  12. Great pics!! They look perfect on you!

    www.standon12cm.com

    xoxoxox

    ResponderEliminar
  13. os óculos ficam-te super bem, gosto muito desse estilo :)

    heart-sease.blogspot

    ResponderEliminar
  14. Love the glasses, they really suit you:D
    Stacey xx
    www.talk-pretty.com

    ResponderEliminar
  15. Gosto muito dos óculos.
    Bjs

    http://iseeuinhell.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  16. Eles definitivamente têm uns óculos bem giros. Eu não tenho problemas de visão, mas já tenho na minha posse uns óculos desse género, mas sem graduação. Acho que ficam muito giros em alguns looks :)

    beijinho

    ResponderEliminar
  17. Ficam-te muito bem! Eu infelizmente não consigo gostar de me ver com óculos.

    http://fashion--gets-fierce.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  18. também já tenho uns da firmoo, gosto muitoo* :)
    beijinho

    ResponderEliminar
  19. essa loja entrega no brasil?

    ResponderEliminar
  20. @Anónimo: Sim, a Firmoo entrega também no Brasil :)

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall