3# Go Burgundy!

Mood board: Trendland | Photos: Lookbook

Burgundy, one of the colors of this Autumn /Winter.
Here's a mood board and some inspiring looks with this color.
I love it and I think it's the perfect color for this season, as you can see my look HERE.
And you ... "Go Burgundy?"
Burgundy, uma das cores de eleição deste Outuno/Inverno. 
Deixo aqui Um mood board e alguns looks inspiradores com esta cor. 
Eu adoro e acho que é a cor perfeita para esta estação, como podem ver AQUI o meu look. 
E vocês ... "Go Burgundy?"

26 comentários

  1. Burgundy is an awesome colour, it's so autumnal and versatile! Need more of it in my wardrobe.
    X Jane

    http://thetaleoftwobuttons.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Oh I'm obsessed with this color right now!

    ResponderEliminar
  3. Curti seu blog achei muito fofo e arrumado
    Parabéns

    http://eaequetal.wordpress.com/

    ResponderEliminar
  4. Sem dúvida, uma das cores sensação desta estação.
    Giveaway no Hand to Hand, visita e participa :) *

    ResponderEliminar
  5. Adoro esta cor, mesmo linda!!
    beijinhO :)

    http://fashionchic-leeticiaa.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  6. Thank you for following me! Now I'm following you! xD

    ResponderEliminar
  7. Awwwwh obrigado ^-^
    Adoro esta cor, é a minha tendência preferida deste ano c:
    Beijinhos <3

    ResponderEliminar
  8. Era das cores que me estava mesmo a custar habituar (por tambem ja ter usado ha uns largos anos ) mas já tenho uma prenda no armario :D

    *Senra
    usadorecicladofashion.blogspot.pt
    Usado Reciclado/facebook page

    ResponderEliminar
  9. adoro esta cor :)

    http://channeldiamonds.blogspot.pt/
    xoxo,Inês

    ResponderEliminar
  10. your sense of style feels so right for me

    ResponderEliminar
  11. Burgundy is such a nice colour and represents autumn ! I deffo want burgundy pants but not discovered nice ones yet. Have a fabby weekend ! XX

    ResponderEliminar
  12. Hi! I'm looking for mutual followers.
    shoppingepisodes.blogspot.com

    ResponderEliminar
  13. obrigada fofinha, e desculpa a demora. beijinhos :)

    ResponderEliminar
  14. (com uma semana de atraso mas:) foi sim Ester, de muito trabalho, no quentinho e bem docinho c:

    adorei as inspirações <3

    much love, xx

    ResponderEliminar
  15. Eu estou completamente apaixonada por essa cor, é uma das minhas cores preferidas de momento.
    Adorei principalmente as últimas 4 fotos! Aquele vestido de veludo é lindíssimo :)

    ResponderEliminar
  16. Esta cor é tão Outono
    AMO

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  17. Excellent selection!
    I invite you to a new giveaway in my blog!
    GIVEAWAY in my blog

    ResponderEliminar
  18. burgundy is THIS fall winters ultimate colour... agreeeed! I love love love it... even my hair was burgundy for a while ^__^ lovely blog ~ following! xx

    visit my blog!

    ResponderEliminar
  19. I've been crazy for burgundy this autumn!

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall