1# Result: Ombré Hair




Hello! You may already know that I wanted ombré. Today I will show you the result.
Well, did not go as I expected, was not quite good Why? Because I had some hair pieces have discolored.
  Therefore, the hair was not all uniform. Some parts were clearer and others dark. How you can see in the picture. The only thing I dislike are those super blond locks in front, but to keep the hair the same color I will paint again in black. Here I leave my experience, so do not forget if you want to do ombré hair ought to have the same hair color, not like mine, with lighter shades darker and others.
Olá! Muitas de vocês já devem saber que queria fazer ombré hair no meu cabelo, cabelo curto, como disse aqui.. Hoje vou-vos mostar o resultado.  Bem, não correu como esperava, não foi bem sucessivo. 
Porque? Porque eu tinha algumas partes do cabelo já descoloradas. Por isso, o cabelo não ficou todo uniforme. Umas partes ficaram mais claras e outras mais escuras.  Como vão puder ver na fotografia. 
A única coisa que não gosto são aquelas madeixas á frente super loiras, mas para ficar com o cabelo todo da mesma cor vou pintar de novo de preto.  E assim deixarei de ter o cabelo com vários tons. 
Aqui deixo a minha experiência, por isso não se esqueçam se querem fazer ombré hair convém que tenham o cabelo da mesma cor e não como o meu, com tons mais claros e outros mais escuros.  E não se esqueçam de participar no giveaway do lindo anel, AQUI

Conclusão:

Vou voltar para o preto, e assim terei o cabelo apenas só de uma cor! 
E confesso que depois de ver as fotografias antigas do meu cabelo preto, estou com saudades! 
Depois mostro-vos :)

26 comentários

  1. Que pena que não ficou como querias...:( Mas gosto de te ver na foto do antes com o cabelo castanho. Acho que te favorece mais.;)
    Beijinhos,
    Diana do http://thegirlwhocouldntbeafashionista.blogspot.ie/

    ResponderEliminar
  2. Pena não ter resultado; porque acho que combina bem contigo e com o teu estilo. Oh well, nem tudo pode resultar não é? Ao menos tiveste coragem e experimentaste :)

    ResponderEliminar
  3. Também já me aconteceram acidentes do género! mas não é grave porque o preto fica te bem**

    ResponderEliminar
  4. Acho que ficas muito bonita de cabelo preto, realça os teus olhos lindos!!
    beijinhos

    ResponderEliminar
  5. Acho que ficas linda de qualquer das formas :) A minha fotografia favorita é sem dúvida a primeira, adoro o tom do teu cabelo aí ;)

    ResponderEliminar
  6. beautiful hair...:D i adore it
    btw mind to fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    ResponderEliminar
  7. beautiful hair...i adore r haiscut now!
    btw maybe u like to come and if u interested,we can fllw each other?
    jessillesilv.blogspot.com

    ResponderEliminar
  8. Hello from France
    I am very happy to welcome you!
    Your blog has been accepted in the PORTUGAL a minute!
    We ask you to follow the blog "Directory"
    Following our blog will gives you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Invite your friends to join us in the "directory"!
    The creation of this new blog "directory" allows a rapprochement between different countries, a knowledge of different cultures and a sharing of different traditions, passions, fashion, paintings, crafts, cooking,
    photography and poetry. So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world.
    The more people will join, the more opportunities everyone will have. And yes, I confess, I need people to know this blog!
    You are in some way the Ambassador of this blog in your Country.
    This is not a personal blog, I created it for all to enjoy.
    SO, you also have to make it known to your contacts and friends in your blog domain: the success of this blog depends on all Participants.
    So, during your next comments with your friends, ask them to come in the 'Directory' by writing in your comments:
    *** I am in the directory come join me! http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/ ***
    You want this directory to become more important? Help me to make it grow up!
    Your blog is in the list PORTUGAL and I hope this list will grow very quickly
    Regards
    Chris
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/19/120319072128505749603643.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/24/1203240217091250289621842.png
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/28/120328020518505749640557.gif
    http://nsm05.casimages.com/img/2012/03/26/1203260602581250289633006.gif

    If you want me to know the blog of your friends, send me their urls
    I see that you know many people in your country, you can try to get them in the directory?

    ResponderEliminar
  9. ahh love it!

    I went ombre 2 weeks ago! I love it

    <3 Una

    ResponderEliminar
  10. Hi dear:) bcs i love ur blog, i have an award for you! check out this now yaa.
    miss-monaaa.blogspot.com

    ResponderEliminar
  11. Gosto do after, mas acho que ficas mesmo fofa com o cabelo preto :)

    ♡ http://hello-strawberryswing.blogspot.pt/

    ResponderEliminar
  12. Pena o resultado não ser o esperado... :/
    O cabelo preto fica-te bem, mas acho que o castanho também! ;)

    ResponderEliminar
  13. eu dantes estava sempre a pintar o cabelo de preto, sempre foi a minha cor favorita. o problema é que é uma tinta horrível de sair :\ mas acho que fazes bem, esse ombré não ficou muito famoso não

    ResponderEliminar
  14. Oh que pena não ter resultado como querias! :/
    Mas ficas muito bem de cabelo preto acho que deves pintar, e também gosto de ver o cabelo castanho :)*

    ResponderEliminar
  15. Brilliant post!!! :-) Said it before but great blog. Keeps me coming back for more! :-)

    the-white-list.blogspot.com

    ResponderEliminar
  16. Hey,
    I found your blog because you follow Ashley’s blog (Ring my bell) and I thought I would check out a few other Bloggers that follow her. She has great style and I really like your as well. You have a awesome blog and this post is great, really pretty pictures! It would be cool if we could follow each other!
    If you have facebook, I would be so grateful if you could like my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll
    Aimee: http://www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    ResponderEliminar
  17. ficou tao giro!!


    http://placequotehere.blogspot.pt/2012/07/so-proud.html

    ResponderEliminar
  18. Tens uma cor de olhos tão bonita que fica bem com qualquer cor de cabelo, mas confesso, eu sou fã de cabelo preto:)
    Sigo

    ResponderEliminar
  19. Com a tua cor de olhos o preto é uma cor que te cai lindamente ;)

    ResponderEliminar

VIOLET

© SHE WALKS
Maira Gall